Subject: FW: 23071B | ehitusprojekt kooskõlastamiseks | Rääsa küla ühisveevarustus, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond
From: "Sandra Reile K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 10:43:10 +0300

Tere

Edastan kooskõlastamiseks.

Tervitades

Sandra Reile
mob:+372 5667 0020
 <http://kprojekt.ee/>

From: Sandra Reile | K-Projekt
Sent: Tuesday, September 3, 2024 10:33 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: 23071B | ehitusprojekt kooskõlastamiseks | Rääsa küla
ühisveevarustus, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond

Tere

Esitan K-Projekt AS töö nr 23071B “Rääsa küla ühisveevarustus”
Transpordiametile arvamuse saamiseks. Tellija on VKG Kaevandused OÜ.

Põhiprojektile taotletakse hetkel läbi Ehitisregistri ka ehitusluba
(ehitusloa taotlus EHRis samuti esitatud teistkordselt). Esimesel
menetlusringil esitas Transpordiamet vastuväite/märkused (nr
7.1-2/24/25790-4), need oleme korrigeerinud.

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ErMXA5YVsEtBoDqmt_gWxpUBkYKwsTQcyV3
fnG877OHWCg?e=CYMB1p>  2024-09-03 Transpordiametile KK-ks

Servituudijoonised teeme kiirelt juurde kui Teil rohkem märkuseid ei ole.

Lugupidamisega

Sandra Reile, MSc

Diplomeeritud ehitusinsener, tase 7 esmane kutse

Projektijuht
mob: +372 5667 0020
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.